Tisdag

Patrik skulle till jobbet vid 6 tiden så det vara bara att gå upp och hoppa. Säga hejdå till honom. Sedan blev det sängen igen. Gick upp vid 10 tiden och gjorde mig iordning och så. Gik till skolan vid halv elva. Och tur var väll det. Dem skulle börja sälja balbiljetter halv 12 men började redan vid kvart i 11 och det 'r ju först i kvar som gäller. Jag ochh Mikaela bara flög upp från b'nkarna när vi såg att dem började sälja. Vi va bland dem första som fick köpt som tur va. va i skolan en stund. Gick och åt lunch med Carro och Mikaela.

Sen gick jag vidare hemmåt. När pappa kom hem åkte vi ut till El-giganten igen. Och ja naturligtvis hade monilen inte kommit. Men jag ska få en helt nya iaf. Skönt det! Senm var det vidare hemmåt. Vid 5 åkte jag och hämtade Carro coh sedan vidare till träningen för ett medel 75 pass. Sedan var det hemmåt igen. Pappa hade fått för sig att han ville ha pizza, så när Patrik kom så åkte vi och beställde det och det fick bli en kycklingsallad för min del, mums :) Sen kikade vi mest på TV och bara tog det lugnt. Myys! /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback