Torsdag

Hade praktik på förmiddagen, så började vid 8. mamma körde mig upp och ja naturligtvis skulle det bli broöppning och det va det hur länge som helst. Så jag kom typ 5-10 min försent. men dem förstog mig med tanke på broöppningen :) Helt vanlig da på praktiken. Göra massa småsaker och diska typ! Vid 4 slutade jag och pappa kom cohh hämtade upp mig, vidare till El-Giganten, hade mobilen kommit?! Svar NEJ! Och jag blev självklart irriterad, men seiöst den har lovat senm i måndags att den ska ha kommit ochh inte gjort det än :( Så vidare hemmåt. Tog sykeln ner till stan coh mötte patrik vi gick en promenad och köpte glass, det va ju så himla underbart väder :) Vid 6 cyklade jag iväg till Crro och vidare till träningen. var dags för medel/station som vanligt på torsdagar :D Men idag kände jag mig extra trött kändes som jag vägd typ 300 kilo, och Carro hon va yr stackarn :/ Cyklade hemmåt. Vid 9 kom Patrik.  Åt lite kvällsmat och sedan kikade vi på hans bilder han hade tagit under dagen, han är ju fotarns pöjk nu ;) Sen var det bara lugnt. Jag råkade nog vara en aning trött!  /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

ja, visst var de synd om mig :(. hihi tack (L)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback