Fredag!

Dagen började med ett prov i religion. Och ja det gick väll som det gick. Får väll se. Svebska. Och efter det, var det slut för dagen. Men va kvar en bra stund i skolan, satt och pratade med Carro, Mikaela och Johanna. Sen gick jag hemmåt. Kikade ett avsnitta i One Tree Hill boxen. Vilade en lite stund. Åkte och hämtade upp Jennifer och vi åkte på en liten handlingstur :D Va i lite olika affärer haha :P Släppte av Jennifer vid Moe sen åkte jag hemmåt.

Fixade med mitt hår, så nu håller jag på att bli blond igen :D Trivs inte riktigt i mitt bruna hår :/ Kikade Let's Dance och så. Danny va ju riktigt bra den här gången :) Råkade visst somna i soffan en stund med haha :P Sen vid tolv vaklnade jag igen och hade blivit trackad av Carro på mobilen haha :P Så ringde henne så pratade en stund. Somnade vid halv två ungefär tror jag. / Kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha ja klart. terror 24h om dygnet vettu dillen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback