Fredag

Segt segt att komma upp ur sängen. Råkade visst komma 5 min försent. Provsmakade massa olika oljor, ättikor och det godaste choklad!! :D Massa oliak gör gott :) Men när man provat alla olika oljor och det så mådda man lite smått illa, en smaka verkligen, a jag vet inte, verkligen inte bra iaf. Tävlingsmatlagning sen. Jag gjorde den där lakritspannacottan, gjorde om den lite och så. så nu blev den finare :) Vid kvart i tolv gick jag, Sara, malin och Sabajet och åt i restaurangen. Väldigt god mat måste jag säga :) Slutade sen. Men Marcus och Max skulle naturligtvis vara löjliga och reta mig haha, bar in mig i frysen och la mig där. Fy på er pojkar !!

Tog det bara extremt lugnt när jag kom hem från skolan, var hos mamma en sväng. Var otroligt trött efter gårdagen. Jag och pappa åkte iväg en sväng och händlade lite och så. vid 7 åkte jag ner till Carro. Och vi satt och pratade om allt möjligt. Köpte pizza fetto varning :P Drack cappuciono, kikade Let's Dance och ja Danny är ju helt klart bäst och snyggast :) Vid halv ett tiden drog jag mig hemmåt. Somnade vid 2 tiden ungefär och då var jag sjukt trött. /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback