Fredag

Tävlingsmatlaging var det som gällde idag. Fick äntligen klart förrätten och efterrätte. Efterrättan blev sjuk god. Lakritscheesecake blev väldigt gott. Så nu är det bara varmrätten som ska fixas, och det har vi koll på vad som ska göras med den, så nu är det bara laga den och ta kort nästa vecka, så är det klart :)
Gick hem och vid 2 tiden kom Jenny, Johanna och Anna väntade på att mamma skulle komma med bilen för vi skulle till siba och köpa present till Sabajet, men det hade hänt någon olycka så det tog lite längrre tid. Åkte ut till överby, och fick köp det som skulle köpas. Släppte av dem andra och sedan hemmåt Snabbt hoppa i träningsläderna och cykla iväg till friskis. Carro va redan där när jag kom, tänkte gymmat men det blev ett medeljympapass, fast det var inte alls lika roligt som dem vi brukar gå på men a det fukade. Sen cyklade jag, Jennifer och Carro hemmåt. Var hemma runt kvart över 6 tiden. Duschade och gjorde iordning tantcos till mig och mamma. Vid tjugo i 8 åkte jag ner till stan och mötte Ida och Carro. Gick och köpte oss lite gott, och har nu kollat lite Let's Dance och American Pie inget vidare bra, såg bara en lite stund, skit film!! Har dansat lite med haha, så fint, och snart blir det hemfärd. Upp vid halv nio imorgon för träning. Cykling imorgon, härligt då piggnar man till innan träningen. /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback