Fredag

Hade tänkt att sova ut idag. Men så blev det inte. mamma ringde och väckte mig redan vid haln nio. På tok för tidigt, pratade med henne en stund, och sen somnade jag om igen. Vaknade igen vid tio tiden. Men låg kvar och drog mig en bra stund. Cyklade ner och mötte jen och carro vid halv tolv tiden coh vidare till träningen. Ett spinningpass stog det på schemat idag, och ja det va kul. Mne jag föredrar nog jympa ändå :) Sen hemmåt igen. Pratade i tel, och lite så, körde pappa och hämtade upp Jennifer och Jenny och vi åkte vidare till Överby. Ja fick endast köpt mig en bodylotion, Jenny strumpor och Jennfifer nöjde sig med att titta. Hälsade på ida med som jobbade idag och skötte dem radiostyrda bilarna som dem små barnen kunde få köra, men vi va ju även tvugna och kör, och ja det gick ju faktiskt bättre andra gången för mig, hehe. Släppte av Jenny och Jennife och sedan vidare hemmåt.

Gjorde iordning mat och så. Vid 7 tiden åkte jag ner och mötte Ida och Carro, köpte lite gott och gick sedan hem till Ida och kikade Let's Dance, och flummat och sminkat och haft oss hehe. Åkte hem vid 1 tiden, och vid kvart i två hämtade jag pappa som varit ute med jobbet idag. Och ja borde väll sova nu egentligen, men sitter och lägger in lite kort på datan. Men dem verkar ara klara nu, så ja får väll lägga mig. Träningn imorgon bitti Like Always!! :D Så, God Natt!!  /kram

Kommentarer
Postat av: Mallan

WOW WOW WOW. Fin blogg! Nästan lika fin som min vettja! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback