Lördag eftermiddag/kväll

Blev middag och sen va jag och mamma ut en sväng och gick emd Hampus. Vid halv 8 kom Jenny och Anna och lite efter dte kom även Johhanna, mamma körde oss till Sabajet. När vi kom höll Sabajet och Lisa på emd maten. Och efter en stund kom även Hanna, och sen även Malin. Det blev god mat och dricka, singsatrsjungande och massa flum haha :P Kikade även Melodifestivalen, of courses, varje gång dem visade Ola skrek jag haha :D Vid kvart över 11 tog vi en taxi ner till stan, eller ja först stannade vi utanför Malin och vandrade ner till stan. Jag, Jenny och Hanna skulle ta ut pengar, så ringer Johanna och hon säger att det är fullt på Olearys. Fullt i garderoben :/ Typiskt. Malin och Johanna gick till Meza men vi andra gick bort mot Olearys iaf. Anna kom sen för hon hade glömt sitt leg hemma så hon fick hämta det. Jenny åkte hemmåt. Men vi andra kom tillslut in på Olearys, jag fixade det :D Perfekt! :P Mycket mycket folk ute igår, riktigt kul det. Dansade för fullt. Vid två tiden var det utgång, men jag och Anna fick inte tag i våra jackor först för vatkis hade inte tid att hämta dem, så fick vänta en stund, men tillslut fick vi den, tack :) Jag gick hem till Daniel där det va efterfest och där va Ida, Erik, Emelie, David, Lovisa, Oscar och Weronica. Fick för sig att dem helt plötsligt mitt i natten skulle steka ägg haha lyckat :P Drog oss vid kvart över 3 tiden. För Erik va så seg han hittade inte sin jacks, jag har letat överallt lät det, men nej det hade han inte!! Så det tog sin lilla tid innan vi kom därifrån :P Tog en taxi hem och var hemma runt halv 4 tiden. Var urtrött. Så somnade nog redan vid 4 tiden. /kram




Kommentarer
Postat av: weronica

haft en bra helg? :)

Postat av: Stjärnan

Just det, det var det vi gjorde igår! Hej jag orkade inte skriva. å smart att jag payade 60 spänn då, aja:D Kul var det iaf:D eller hur Elin;)

2008-02-17 @ 23:24:26
Postat av: Carro

uuuuuuh ;)
behöver inte skriva så mycket mer än så haha!

2008-02-18 @ 16:39:48
URL: http://citruus.blogg.se
Postat av: Emelie

Att steka ägg är bara en av alla konstiga grejer dom får för sig att göra mitt i natten;)

2008-02-19 @ 00:29:30
URL: http://emeliieeg.blogg.se
Postat av: Emelie

Att steka ägg är bara en av alla konstiga grejer dom får för sig att göra mitt i natten;)

2008-02-19 @ 00:29:45
URL: http://emeliieeg.blogg.se
Postat av: Emelie

Att steka ägg är bara en av alla konstiga grejer dom får för sig att göra mitt i natten;)

2008-02-19 @ 00:30:47
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback