Lördag

Blev middag hos farfar och Margit. Och sedan vid halv två tiden åkte jag och mamma ut en sväng till Överby. Där blev det köpte, en tröja och örhängen. Sedan var det hemmåt snabbt innan jag åkte ner till Jennifer där även Ida var. men hon gick efter en stund. Jennifer har en typ massagegrej, det är som en boll med ståltrådaspinnar på som man ska ha på huvudet hahha. vet inte riktigt vad det heter och jag va ju inte direkt bra på att förklara heller känmde jag men a iaf. Typ nån kina grej elele nått :P Råkade visst somna en stund haha :P Nackspärr fårlajf!! Vid 7 tiden kom Moe så jag åkte hemmåt. och på hemvägen var det poliskontroll, så där fick jag åka in. Blev ju skirnervös aldrig varit emd om det förut. Fick visa körkort och sedan blåsa, och det gick bra :)Polismannen säger, blås tills jag säger till. han ju få andnöd 3 gånger om innan jag hade blåst klart. Hemmåt och gjorde iordning tacos. Och sen tog det bara lugnt. Kikade melodifestivalen. Och lite senare gick jag till mammsen en stund, kollade gamla band från när man va liten :) Gick till pappa igen vid 12. Somnade ganska snabbt faktiskt. /kram

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: YES DET VAR BÄST :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback