Lördag!

Dagen började redan vid kvart i sju imorses när klockan ringde. Då var det bara att stiga upp oh göra sig iordning. För det var dags att åka tilljobbet. Så där var jag till ungefär 11 tiden. Och gud det var ju hur mycket snö som helst ute när jag skulle hem. Bilen var helt igensnöad. Och där står jag och tar bort all snö och sånt på bilen och försöker låsa upp, när jag upptäcker att jag är vi dfel bil. Det märkliga va att bilen va exakt likadan och hade samma registeringsbokstäver men , men nummret va olika. Men det tänkte la inte jag på. Ofta det händer lixsom. Åkte och handlade med Disa och Carro tills ikväll. och sen åkte jag och Disa vidare ut till Överby, och gud vad mycket det snöade. Kom en vindput med hur mycket snö som hesöt och la sig på rutan jag såg INGET!! Och sö ropar Disa brommsaa!! Men aj det gick bra iaf. Hittad elite smågrejer på överby. Nu rä jag hemma och så. Vid halv 6 komemr Carro och Jennifer. Och sen även Disa. Och Vid sju kommer Ida och Emelie. Så det blir lite förfest hos mig. Sen drar jag, Carro, Disa och Jennifer vidare till jesper. Och sen senare ikväll blir det nog Olaerys :) / Kram!

Kommentarer
Postat av: Carro

Ajemen! Ikväll är det party vettu ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback