Lördag

Vid kvart i 6 tiden kom Carro och Jennifer och lite senare kom även Disa. Vi la ansiksmask, hha min och Disas var verkligen hemska, det va typ som en servett amn la i ansiktet, inte alls bra tycker jag. Började göra oss iordning och lite så. Jag och Disa åkte till stan hämtade lite grejer och hämtade även upp Ida och Emelie. Sedan vidare hm till mig igen. Där va bålen redan klar den hade Carro och Jenfa fixat. Blev riktigt god :) Amanda kom efter en stund med. Fortsatte göra oss iordning. Vid nio tiden gick jag, Carro, Disa,, Jennifer och Amanda in till min nya granne Jesper :P Och där var det party för fullt :D Var där en studn tills taxin kom och hämtade upp oss vid halv elva. Då bar det av vidare till Olearys, det var verkligen glashalt ute, shit jag ramlade ju några gånger haha :P Gcik vidare till Olearys va riktigt kul :D "Strömavbrooott, tjalalala, strömavbrott, tjalalala!!!" Haha vem kom på den fina ramsan då. Jo jag !! Började dra oss utåt vid kvart i två tiden, då blev det Grillhouse först. Va kvar där en stund. Gick och mötte Ida och Emelie. Och då mötte jag även Klas och Jesper så tog en taxi med dem hem vid kvart över tre tiden. Somnade nog inte förräns vid kvart över fyra halv fem. / kram

Kommentarer
Postat av: Carro

javisst blev bålen bra ;D. haha

Postat av: Carro

haha snygging foto på oss där måste jag säga ;)

2008-02-05 @ 09:58:18
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback