Lördag

Hade ställt klockan på halv nio, men hade gärna legat kvar och sovit, mne nej det var bara att dra sig upp och åka iväg till Carro för att sedan åka vidare till träningen. Råkade isst vara 8 min sen, oj!! Bas/Puls pass som vanligt då å morgonen, sen var det hem coh duschade och gjorde sig iordning. Skulle egntligen ha pluggat men blev inte så. Åkte ner till Carro igen och vi åkte vidare till stan. Kikade runt lit. Hade tänkt köpa ett lager a nagcka, men nej det hade inte kommit in. Sen åkte vi iväg på en lite roadtrip, vart någonstan tänker jag inte säga haha :P Som Carro sa, vi har varit ingrodda på lovet, varit varje dag hehe :P Men vi har ju alltid lika mycket att prata om :)

Hemmåt och ja gjorde ordning lite mat och så.
Vid 4 hämtade jag upp Jenny och sedan Johanna. Vi åkte vidare upp till Upphärad där vi skulle jobba. Det gick riktigt bra. Slutade vid nio tiden. Tog ju sin lilla tid att ka hem, för det va jättedåligt väder och mörkt. Lämnade av Johanna. Och sedan hämtade vi upp Lucasoch edan åkte vi vidare till MAXI. Släppte av Jenny och Lucas, och sedan åkte jag vidare hemmåt. Pratade i tel, kulle kollat på film men somnade rätt tidigt. För var hur trött om helst. /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

heh fortsättning följer btw ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback