Måndag

Hemkommen från skolan för drygt en halvtimma sen. Idag var det dags för bröllopsgrejen som jag har tjatat om här ett tag. Och ja nu är det klart iaf. Och det gick riktigt bra faktiskt. När varmrätten skulle fram var det kaos, alla sprang åt olika hålla och gjorde typ samma grejer haha :P Smart! Förrätt: Spenatpannacotta med marinerade räkor. Varmrätt: Fläskfile med pommes foundant. Dessert: Citronbrunschetta med pistagekräm och björnbär. Sjukt många björnbär fram.. "Ja det stämmer!!!" Haha! Alla kommentarer idag. Sjukt mycket Yes fram.. - No. Haha. Bill säger: Ni måste kunna vara flexibla och vara beredd på ändringar, för det va lite stökigt med vem som skulle vara vart och så. Så när desserten skulle fram så ändrade vi lite, och sen efteråt säger jag till Bill. Vi ändrade lite här, men du vet man måste kunna vara felxibel och vara berdedd på ändringar, haha klockrent :D!! Han bara skratta :PVar hur mycket disk och sånt som helst så det tog sin lilla tid. Var hemma runt halv fem tiden. Snart ska jag iväg och sola, och sen kanske en sväng till stan och även träning sen vid kvart i sju. Hörs sen. /kram






Bild 1: Dukning Bild 2: Välkomstdrink Bild 3: Johanna och Jimmy fixar välkomsdrinken Bild 4: Sjukt mycket förrätter fram! Bild 5: Jenny, Anna och jag :P Bild 6: Cathrin Lilla och Max Bild 7: Viktor tar det lungt :P
Bild 8: Bröllopstårtan Bild 9: Jadu vad är det som är så intressant utanför fönstret Sara, Viktor och Erik?
Bild 10:
Desserten :) Bild 11: Dukningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback