Måndag

Det var tänkt att jag skulle gå upp vid 9 tiden för att gå ut på en promenad, men så blev det inte, låg kvar och drog mig en stund. Pratar i tel ett tag, så vid elva kom jag äntligen ut. Så jag tog mig en rask prommenad i det fina vårvädret. Hemmåt duschade och gjordemig iordning. Väntade på Carro och Ida och undertiden bakade jag chokladruto, smaskens det :) När den kom sjöng vi singstar och så. Vid 6 åkte Ida. Jag och Carro cyklade iväg till träningen för ett medelpass. Sedan var det snabba ryck hem och duscha, och fixa lite. Hämtade upp Carro, och sedan även Ida. Vi fyrde film "I think i love my wife" vidare ut till Coop och sen även Mc Donalds. Hem till Ida och åt och checka filmen. Hämtade även Jennifer så hon kom en stund, hon hade gjort naglar inför en fotografering. Tog det mest lugnt ochh så. Men det blev lite dans till La Bomba haha :P Åkte från Ida vid kvart i ett tiden, lämnade av dem andra och sedan vidare hemmåt. /kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback