Måndag

Tillbaka igen i skolan efter 1 veckas lov. Det är allt skönt att komma tillbaka men ändå gott att ha lov. Dryckeslektion och där såg vi på film om vin, den va faktiskt riktigt rolig haha ;) Sen så var det religion. Och då trodde jag att jag skulle göra provet. Men nejdå, hade fattat fel och att det va kvart över 8 på morgonen, hade jag inte en aning om :S Så det blev inte gjort, så nu vet jag inte när jag kommer få göra det :/ Efter det var det lunch. Sen Gastronomi, där gick vi igenom massa olika ris, pasta, och klite annat. Även kycklin, kalkon, anka, osv. Sen tillagade vi allt det. Fick våta studentmössor idag med :D Wehhoo!!

Slutade vid halv 4 tiden.
Hem till mig snabbt, och sedan så gick jag och Jenny ner mot stan. Mötte Emelie och Ida påvägen så tog sällskap med dem med, sen vidare ochh pratade med dem som har hand om det där Semlegrejset som vi ska vara med på på lördag. Så pratade igenom det och så. Sen cyklade jag hemmåt, pratade med pappa samtidigt och när jag står och ska cykla över vid övergångsstället så har kedjan hoppat, lyckat, mitt i gatan med mobilen i handen och en cykel med en hoppad kedja, lyckat!!

Vid kvart över 6 hämtade jag upp
Disa och sedan Carro, och vi åkte vidare till träningen för ett medel pass. Är hemma nu sen en halvtimma tillbaka. Och ska hoppa in i duschen sanrt och sedan så blir det Cityakuten. /kram

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tkr jag med, woho :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback