Onsdag eftermiddag/kväll

Åkte och hämtade upp Jennifer och vi åkte iväg till affären snabbt. Sen vidare hem till henne, där vi va en stund, kikade lite mobiler och sen även massa kort som hennes bror tagit så är utomlands, massa läskiga fiskar och hajar. Vid halv fem åkte jag och hämtade pappa, och vi åkte vidare och handlade lite mat. Mötte även Sara på MAXI och hon frågade om jag ville jobba på lördag och sjävlklart vill jag det. SKulle fråga Jenny med, träffade henne på Maxi med hehe :P Så ja det blir jobb på lördag då. Hemmåt igen. Och jag, Linda och Bobby gav pappa sin 50 års present, måste ju få den i förskott, han fyller inte förräns i sommar, en resa var det iaf. Han blev jätteglad :) Vid sju hämtade jag upp Carro, fick en liten present för att jag kör så överallt, men jag vill inte ha nått för det egetligen men men. Tack så mycket :) Vidare till träningen för ett medel 75 pass.

Hämtade upp Ida och åkte vidare hem till mig.
Åt kvällsmat och sen kikade vi en film, den var faktiskt bra. "Shoot em up" hette den. I slutet av filmen säger Ida: Han borde nog åka till NÄL!! Haha Klockren. Jag och Carro skratta ju nästan ihjäl oss. Flamsat runt och löjlat oss haha :P Nu gick dem precis hem. Och ja, jag borde sova för längesen. För imorgon blir det upp och hoppa klockan 8. För klockan 9 börjar jag jobbet.  Hade egentligen velat se månförmörkelsen som är ikväll/morgon klockan 4. Men får nog hoppa det, kommer vara så trött imorgon på jobbet. Men nu mot sängen. Natti!! /kram


Dem här fina armbanden fick vi av Ida idag.
Säger bara ICE, ICE!! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

yeah! :)
duktig på jobbet idag? ja, kan tänka mig haha. Ses sen :)

Postat av: Stjärnan*

Dryckesläxan=vin! Hur man gör vin etc. Vi ritade ju världen med Ann du vet;)..

2008-02-21 @ 15:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback