Onsdag

Dagen började vid kvart i 8 tiden. Då var det upp och hopppa, och cykla ner till badhuset där jag mötte Jenny, Johanna och Eeva. Upptäckte när jag skulle bada att ajg inte hade med mig min bikini, letade igenom hela väska, och som tur va så hade jag lagt ner ett par extra bikinibyxor, och så fick jag ta en svart bh som jag hade med mig. Tur det iaf. Jag och Eeva åkte rutschkana i den lilla basängen men det fick man tydligen inte, men kul vcr det iaf, så det blev bara ett åka haha. Simmade 10 längder. rehabbadet och så har dem fått en klätterväg på badhuset nu, så blev ju tvungen att klättra lite ;) Bastade och sedan tillbaka till skolan. Åt lunch. Och vid halv ett var det dags för Body a va det nu heter glömmer av det hela tiden. Men kul var det iaf. Sparkar, slag och ja massa kul :)


Gjorde iordning mat när jag kom hem, det fick bli lax, potatis och kall sås, mums. Somnade visste en halvtimma med. Riktigt gott, för var helt slut. Nu är jag hos Jennifer och vi ska snart ner till stan och möta Ida, kika lite i stan och så. Vid sju möta Carro och vidare till träningen för ett medel 75 pass. Massa träning idag, härligt det. Ska möta Ida så måste skynda mig. /kram

Kommentarer
Postat av: Ida

gött med lax ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback