Onsdag

Började skolan med en dryckeslektion vid kvart över 8. Provade vin igen, men den här gången med lite olika smaker till för att se om det smakade bra eller inte. Sen var det håltimma i 2½ timme. Lite segt men men. Sen var  det svneska lektion. Grejade med projektet och sen var det projekt igen. Slutade vid 3 tiden. Gick hem och bara tog det lugnt var såp himla trött. När pappa kom så åkte vi och köpte lite tyg och nya gardiner till mitt rum. Vid 7 var det dags att åka och hämta Carro och sedan vidare till träningen. Men jag råkade visst vara lite sen. Men men vi han iaf. Medel 75 var det så gällde. Helt slut efteråt. Tog mig ett bad när jag kom hem, riktigt gott det :) La mig inte alltför sent heller. /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback