Snabbsumering :D

Lördag: Började jobba vid 7 tiden. Frukost och så.  Sen vid halv elva åktejga iväg för att träna. Men det blev inte långvarigt. För jag blev tvungen att åka tillbaka igen till jobbet. Men a det löste sig iaf. Åkte hem och duschade och så. Råkade visst somna en liten stund. Sen kom det några och kollade på min kamera, och dem köpte den. Hjälpte mamma med hennes hår, för hon skulle iväg på 25-årsjubileum med jobbet. Åkte ner till Jennifer. Och vi kikade lite på tv och sen spelade vi Guitar Heros. Hämtade mamma och Carina vid 6 tiden och körde iväg dem till festen. Jag och Jennifer åkte och köpte lite godis, sedan vidare hem till henne. Skulle sjunga lite singstar, men hittade inte skivan, senm skulle vi dansa dansmatta men den funkade visst inte. Vid halv nio gick vi ner till matmor, jag köpte lite  yoghurt och så. Gick vidrae hem till Carro, och där var äcen Ida. Jennifer gick efter en stund. Massa prat och fjanteri, ICE, ICE haha :P Åkte ut och gled i bilen en stund Haha. Vid kvart över ett hämtade jag upp mamma, Bosse, Gittan och Carina och körde dem hem. Var hemma runt kvart i 2. Var hur trött som helst, somnade direkt.

Söndag: Vaklnade vid halv elva tiden. Hade tänkt plugga, men det gick ju inte gör bra direkt. Packade och så, gjorde iordning lite på mitt rum, städade och så, duktigt :) Men tillslut så satte jag mig och pluggade iaf. Gjorde religionesläxan vi hade, men upptäckte att jag inte hade med mig boken. SÅ fick göra så gott jag kunde. Men vid nio tiden åkte jag till Erik och lånade hans bok, så jag fick gjort frågorna. Packad upp och sånt, kikade på One Tree Hill som jag ade spelat in och gud va det va spännande :) Somnade väll vid tolv tiden.

Måndag: Skolan började vid halv tio. Första lektionen var svenska. Och där höll för ovanlighetens skull på med bröllopet. Sen efter det var det dags för religion, och efter dte lunch. Sen var det daghs för en 2½ timmars lång ansvarsfull alkoholhanteringslektion. Men den går riktigt snabbt ändå faktiskt. Mentorstid och efter det dryckeslektion. Och där var det provsmakning på vin. Usch!!
Hemmåt och ja försökte väll plugga men det gick ju som det gick. Hämtade upp dem andra, men när vi kommer fram till Friskis så är passet fullt. Så det fick bli ett senare pass istället. Kibox med Carro, Disa och Madde, tur att vi va jämt antal. Riktigt kul pass, och ja jag råkade visst skrika lite där emellanåt, kiaaa!! Och gud va helt slut efter det. Var hemma runt nio tiden.

Tisdag: Restaurangen i skoan var öppen idag igen då. Gjorde köttet då. Och ja det blev riktigt gott om jag får säga det själv :D Slutade vid halv två. Ja det var väll egentligen tänkt att jag skulle plugga, emn aj det gick ju som det gick så att säga :P Åkte och tränade vid 5 tiden. Medel 75 med Disa och Carro. Pluggade faktiskt lite när jag kom hem. Duktigt. Kikade på Gossip girl, riktigt bra :)

Onsdag: Skolan som vanligt och ja restaurnagen som vanligt med. Mycket mer folk, vilket var bra :) Då får man mer att göra. Jag och Viktor även kallad "Vickan" hade hand om fisken, så det blev goda fiskspett :) Hade projekt efter det, och där var det änne mer prat om bröllopsgrejen som äntligen ska bli av på måndag så inget mer tjat om det. Pluggade lite grann när jag kom hem, sen åkte jag och köpte kollegeblock, och lämnade lite papper till Jenny. Sedan hemmåt. Vid 7 tiden åkte jag och Carro och tränade. Det var dags för medel 75, och lika trött som vanligt, riktigt kul. Kollade på "Årets Kock" :D

Torsdag: Började skolan redan vid halv nio, för då var det dags för mig och Jenny och börja provlaga maten för projektarbetet. Och så fixade vi även lite med tävlingsmatlagningen. Och den lektionen började vid kvart över 12. Vid halv två tiden kom farfar för jag skulle låna hans bil. Så jag, Jenny, Eeva, Max och Sara åkte till Mc Donalds och köpte med oss mat, alla blev verkligen sugna. Så ja det va riktigt gott det. Alla glodde verkligen på oss inne på Mc Donalds, men det förstår jag kommer vi i kockbyxor haha :P Tillbaka till arbetet. Grejade lite fisck grejer och lakrits och sånt till tävlingsmatlagningen. Vid tre kom det lite mer folk. Grejade ordning maten för kvällen. Och den här gången hade jag och Viktor hand om hand om desserten och mellanrätten. Jordgubbar a la haga och äpplesorbet :) Gott gott. Var endel folk och alla va ju så trötta, och så flummig haha :P Kul kul. Vid kvart över åtta slutade vi. Och då var det hemmåt. Lämnade lite grejer hos pappa och sedan satte jag mig och pluggade, men det gick ju som det gick. Råkade visst somna med böckerna.

Kommentarer
Postat av: Carro

Duu det här kallar då rakt inte jag för snabbsumering!! Kiaaaa ;)

Postat av: Ida

riktigt långt dills nu vill jag se lite bilder i bloggen :D

2008-02-01 @ 18:36:11
URL: http://wennerdahl.blogg.se
Postat av: Anonym

tävling i min blogg!

2008-02-01 @ 19:39:59
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Carro

du måste sååå se hitta nemo! den är asbra jag lovar!!

2008-02-02 @ 10:07:08
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback