Solning och träning

Åkte ner till Carro vid tjugo i 6. Till videomix för Carro skulle hyra film. Sen vidare och solade. Känner sig riktigt blek nu här i vinterrusket. Släppte av Carro och jag åkte vidrae till träningen. Fick bli ett medelpass idag. hade först tänkt medelpasset men sen fick jag för mig att jag skulle gymma istället, men tillslut blev det jympa iaf. Tog i som en galning idag. Gick förbi Willys "Cash" (haha) och handlade lite, sen tog jag bilen och åkte hemmåt. Var uppe hos mami en snabbis med. Kikat på Cityakuten och bara chillat :) Och nu är klockan redan halv tolv. jag som tänkte jag skulle varit duktog och lagt mig tidigt. Men nej, det blev inget med det inte. Imorgon blir det skridskor på gympa. Brjar egetligen kvart över åtta, men nej isbanan är inte öppen då så, får blir lite senare iaf. Skönt det för då får man sovmorgon :) Nu skla jag sova iaf. kika lite One Tree Hill idag igen :) Men den är ju så sjukt bra den serien :) Natti! /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback