Söndag

Vaknade redan vid kvart i tio idag. Så då gick jag upp och gjorde mig iordning. Och vid halv tolv tiden bar det av ner mot Göteborg. Blev fika och så. Fillippa har vuxit så mycket. Och satt hos Moster Elinjättelänge. Somnade i mitt knä och låg och sova jättelänge, duktig hon är mosters lilla älskling :) Mamma och Linda gjorde ordning mat medans jag och Fillippa kollade på TV och sov :D Pappa och Bobby fixade med massa kort. Sen var det dags för mat. Och efter det gick vi ut på en lite promenad. Bort till dit dem ska flytta, och det var jättefint där. Fick ju köra vagenen lite med, stolt :) Vid 6 tiden åkte vi hemmåt. Och påvägen hem. (jag kör) Så ser jag bara att en bil kommer mot oss på våran körbana, föraren i bilen skulle antagligen köra om, men det var verkligen inte lämligt efetrsom det var massa bilar framför mig och ja det kom ju fler vbakom med. Så jag fick veja, och så fick jag ju lite panik samtidigt så styrde lite för mycket, först åt ena hållet sen andra, sen andra igen och tillslut på körbanan igen. Det kunde verkligen ha orsakat en olyka. För det va ju 90 väg med. Folk är galna. Man måste la fatta att man inte kan köra om när det kommer massa bilar. det förstår väll vem som helst. A det va skit obehaligt iaf. Satt och skakade hur länge som heslt efteråt, usch :/
Håller på ochh packar och så nu, ska ju till mamma denhär veckan. Så uppackning och sedan kika på Wallander. Den går ju idag på TV. /kram

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice, älska OTH :D

Postat av: Carro

Jag tycker du verkar vara lite dramaqueen när du är ute och åker, börjar bli farligt elin ;)

2008-02-11 @ 09:02:29
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback