Söndag

Vaknade vid ungefär halv 12 tiden. Och då gick ajg upp och gjorde mig iordning och sen åkte jag och amma ut till Överby. Kikade lite grann, fiock med mig två armband och ett par trosor hem. Åkte från Siba till ljuspunkten och det är inte långt tog på mig bältet. Sen från ljuspunkten till Jysk och det är nära, så jag bara ne behöver inte bälte. Men när vi ska pakera, bara rullar fram kör jätte sakta., så var det så himla halt och bilen bara fortsätter rakt fram och mamam försöker strya och fick "välja" mellan att köra in i en bil eller i en stolpe. Det blev stolpen. Det va det enda som gick att göra. Fick inte stopp på bilen och jag sitter där brevid paniksalgen och undrar vad hon gör, varför hon inte bormsar. Men det gick jui inte. Så innan man har hunnit tänka så hade jag redan varit framme i framrutan och vänt. När jag kollar på mamma sitter hon där helt chockad brevid. Fattade inte riktigt vad som hände. Det bara tog tvärstopp. Slog i huvudet i framrutan så fick lite ont i huvudet och nackan. Det gick ju inte ens snabbt, som sagt bara rullade fram. Men det va nog det att det bara tog tvärstopp lixsom. Usch det var riktigt obehgligt. Bilen blev ju inte så in efteråt, repa på motorhuven och grillen och det där framme är lite sönder. Men tur att det ionte hände nått mer iaf.

Var hemma vid 3 tiden.
Och vid 4 åkte jag iväg och hämtade Jennifer och vi åkte vidare till träninge. Det fick bli gymmet idag. Köpte lite godisen sen efteråt haha. Bra det Not :P Sedan åkte vi hem till mig. chillade. Vid halv sju tiden tog Jennifer bussen hem, eller ahon missade den. Smart! :P Jag gick bort till pappsen, där även mammsen va :) Så kikade lite på Singit Bee och packade upp och så. Nu skla jag snart lägga mig och kika lite "One Tree Hill" Lånade hela sesång 4 av Cathrin så håller på och kikar nu :) /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback