Söndag

Blev  väckt vid  halv tio tiden. Och då var det bara upp och göra sig iordning. Vid kvart över tio bar det av iväg till Gbg, men lämnade Hampus och hämtade upp mormmor först. Var framme vid halv 12 tiden. Då blev det fika i vanlig ordning haha ;) Fillippa har ju vuxit så mycket,stora tjejen. Lagade iordning mat och så. Jag, pappa och Bobby åkte in till Femman huset en snabbis då passade jag på att kika efter ett par rosa pums, men det fanns inte i Gbg heller :/ Kikade om jag hittade nagelacken med, men dem fanns inte. Så får väll vänta, dem kansike inte har kommit ut än vem vet. Vid 5 tiden åkte vi hemmåt.

Nu har jag packat och, försökt plugga lite. Härligt Elin, härligt!! Skjuta upp allt plugg till sista dagen. ahr nämligen prov imorgon och har inte övat. Så måste förtsätta med det nu, tråååkigt!! Men så är det. Nu ska jagiaf bort till mammsen. Imorgon börjar skolan igen efter lovet. Skulle gärna haft en veckas lov till, men så blir det inte. Kanske får studentmössorna imorgon med, hoppas :D !! /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback