Tisdag

Sovmorgon imorses, riktigt skönt det. Fick sova ut länge kändes det som, härligt det :) Pallarde mig iväg till skolan oh där var första och enda lektionen Svenska. Skulle skrivit rapport, men fanns ingen dator ledigt. Så jag och Jenny orkade inte leta efter en haha. Så ja chillade den lektionen istället haha. Sen gick vi iväg mot skridskobanan och sitter ädr och väntar på resten av klassen och så ringer Sara och säger att vi inte ens ska åka skridskor, regn, regn och åter regn. Så det var bara att gå tillbaka till skolan igen. Hade lite teori istället. Gick vidare till maten coh där fick vi semla i skolan, mumsigt det. Semledagen idag ju :D

Jag, Jenny och Sabajet gick ner en sväng till stan. Hittade lite smågrejer och en jättesöt body till Fillippa, så den blev jag ju bara tvungen att köpa :) Gick hem till farfar och Margit en sväng efter stan, där blev det fika och lite kortspelande :) Dem tycker ju det är så kul när man kommer och hälsar och och spelar lite kort, som "förr" i tiden ;) Margit vann, jag kom två och farfar sist hehe ;) Pappa kom en snabbis med. Sen åkte jag och han vidare ut till Överby en snabbis, fick med mig lite grejer därifrån med.

Sen var det snabbt hem och hoppa i träningskläderna och sedan iväg för att hämta Carro och vi åkte vidare till träningen hämtade en lapp så vi skulle komma in på passet och sedan till Videomix och lämnade in filmen Carro hyrde igår. Hann precis tillbaka till passet tills det började. Medel 75 var det idag. Kul kul :) Efter passet vidare först till jätten och sen till Hemköp för Carro skulle köpa någon tidning till projektarbetet haha. Gick till mammsen en snabbis och hämtade lite grejer och så. Sen vidare till pappsen. Dushade och åt kvällsmat och kikade på Gossip Girl och sedan även I huvudet på Gynning. haha bra låt hon gjorde i dagens avsnitt :P "Allting som jag tar på blir till guld (8)" Nu ska jag snart ta och lägga mig. Läsa lite innan kanske, och sen även kolla lite avsnitt av One Tree Hill igen :D Natti. /kram





 
 


Bild 1: Påväg till isbanan, jag och Jenny.  Bild 2: Marcus och Jag Bild 3: Jimmy och Eeva Bild 4: Viktor och Max Bild 5: Jag på isen Bild 6: Johanna på isen  Bild 7: Jenny på isen  Bild 8: Erik och Max i väntan på att få åka skridskor :D Bild 9: Hanna, Anna och Sabajet Bild 10: Jimmy Eeva, och Johanna Bild 11: Viktor och Erik  Bild 12: Sabajet, Jenny och Stina  Bild 13: Marcus och jag Bild 14: Semla Bild 15: Såhär såg Viktors takkrik ut efter att han hade ätit och lekt lite med maten. Vidrigt!! Bild 16, 17, 18, och 19: Hej vi äter :P Bild 20: Viktor och Jenny dansar eller nått haha.  Bild 21: Marcus på "läger" ;) Bild 22: Jadu Viktor vad gör du? Bild 23: Erik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback