Tisdag

Jag igår blev det då träning. Sen efter det var det bara chill. Kikade Cityakuten och så. Alltid lika bra :)
Tisdag idag då. Första lektionen idag var då Idrott, och va gjorde vi där? Jo vi spela innebandy, ovanligt!! NOT!! Men det är bara spela och se glad ut så att säga. Vårat lag vann ju iaf :D Sen var det svenska lektion där vi skulle skriva ett tal. Tom blev klar försr så han fick läsa upp sitt. Och så börjar han "Allt är tomt" eller nått sånt. Han typ skriker ut det, eller ja pratar väldigt högt, alla hoppar till där i bänkarna och Sara ropar ut håll i er klassen. Jag, Johanna och malin började ju naturligtvis gapskratta. Det gick verkligen inte att hålla sig. Taskigt mot Tom som kanske trodde vi skrattade åt honom. men det gjorde vi ju inte. Försökte verkligen att inte skratta men det gick inte haha. Fick så dåligt samvete sen, så förklarade för Tom att vi inte skrattade åt honom, och det förstog han :) Efter svenska var det lunch. Eller ja slutatde men gick och åt en sväng. Jag och Jenny gick och mötte Jennifer och sedan hem till mig. Kikad elite Tv och så. Vid 1 tiden gick Jenny tillbaka till skolan för hon har ju Engelska B, har inte jag. Jag och Jennifer bestämde oss för att baka. Så det gjorde vi. Det fick bli muffins, dem blev ju faktiskt riktigt goda :)
Vid kvart över fyra åkte Jennifer hem och jag åkte ut till Överby en snabbis. Fick endast med mig spray. Skulle kika på ett linne, men det hade inte kommit in :(  Åkte vidare till träniingen för ett medel 75 pass. Så där är jag nyss hem kommen ifrån. Sedan blir det Gossip Girl, och efter det i Huvudet på Gynning.
Imorgon har vi friluftsdag, och då blir det nog Simning, och sen kanske nått Kibox liknande pass. /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback