Tisdag

Började kvart över 8. Men oj jag råkade visst vakna 8. Så det var snabba ryck och vidare till skolan. Gympa var första lektionen, och där hade vi redskap, wehoo! Det va längesän, men det var kul :D Sen var det dags för sevnska, och där fick vi skriva rapport eller tal, och det blev rapporten. Men krongalade lite, för kom inte in på det stället som jag hade sparat det på, så det tog sin lilla tid. men ja tillslut så. Fick allt gjort lite. Sen satt vi i mateslaen i hundra år. haha ne inte riktigt men satt där ett bra tag iaf :P sen lite orjekt och så. Vid halv 3 tiden var jag hemma. Fixade iordning mat till mig, mamma och Emelie. Satt och pratade en stund och dem åkte sedan vidare till Överby och jag cyklade till Carro och sedan vidare till träningen. Medel 75 var det dags för. Hem pappsen en snabbis och sedan bort till mammsen igen, kikade Gossip Girls, I huvudet på Gynning, och Systrar i jeans, pratade med Jenny och Carro en stund i tel med. Fick springa ut med Hampus 2 gånger med för han sklulle tydligen ut igen. Så det var bara att gå ut. /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Nu är gossip bra spännande ;). men du vet att du inte får börja och kolla på avsnitten utan mig dillis! Förbjudet:D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback