Torsdag - Alla hjärtans Dag

Hade religion första lektionen, och sen skulle vi ka skridskor. Och ja jag va ju så smidig, skulle köra doppboll och då måste man ju bromsa men det är jag inte så gööör bra på måste jag säga. Så ibalnd gick det ju inte för bra så ramlade rakt ner på knäna så nu har jag massa blåmärken på knäna, stackars mig haha :P!!  Slutade sen. Men gick till skolan och åt, och så. Hemmåt och jag gjorde jätte fina Alla hjärtans Dag bakelser till mamma och pappa. Jag och mamma åkte ut till Överby och ajg fick köpt mig en väska. Skulle köpa en hårtork, men ja det glömde vi, och det va typ därför vi åka till Överby haha. Vid 6 hämtade jag upp Carro och sedan vidare till träningen Station/Medel var det dags för. Va ett tag sen jag va på det eftersom vi har haft periodisering i skolan och inte kunnat gå på det. Så det va kul. Efter det var det att handla lite gott bröd, och lite god fika. Skulle egentligen åkt till Jennifer där även Carro och Ida var, men jag orkade inte var för trött. Kikade lite Tv och så. Somnade ganska tidigt. /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe ja dina blåmärken är så snygga :D haha. Gött med träning, vart mycke denna veckan. Och sportlov=mycket mer träning hihi!! (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback