Torsdag kväll

Ja det blev ett träningspass då, hämtade upp Carro och vidare till tränigen Station/Medel var det som gällde idag. Lika kul som alltid. Sen var det hemmåt igen. Duschade och bara segade. Vid halv tio var jag nere hos Jennifer där även Carro va. Kikade på någon kass film, den var verklige kass. Sen seplade vi plockepin, och vem van ;)? Hmm.. Jaag ! Weho!! Nu är jag precis hemma och ska väll när som helst krypa ner under täcket. Det blåser stom ute!! Va ju nära på att blåsa bort påväg till bilen förut. Imorgon blir det träning vid tolv. Antingen ett medelpass jympa eller ett medelpass spinning, har inte riktgit bestämt mig än. Jennifer och Carro ska på spinning, men a som sagt får se va det blir, spinning är ju inte fööör kul direkt. Sov gott !! /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Du det där tycker jag att vi inte ska prata något mer om ;).. MER än att jag fick plockepinnpinnen :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback