Torsdag - Lipz

Jag och Jenny hade hand om desserten då. Jordgubbscarpacio med vit chokladmouuse, blev ju bra, men moussen skulle nog stå i kylen lite mer, men det löse sig ändå. Alla jobbade på riktigt bra och projektet blev ju helt lyckat. Det var endel i klassen som skulle iväg till sittningen så städade på riktigt snabbt och var klara runt halv nio. Då var det snabbt göra sig iordning och vid halv tio kom pappa och hämtade mig, Lilli och Johanna och körde oss ner till stan. Mötte upp Anna och sedan vidare in på Lipz, fick gå in VIP vägen :D Så det gick snabbt. var redan väldigt mycket folk där när vi kom. Massa dans och alla var helt galna. Bråk bråk va det med, en var helt galen brottade ner vakterna, usch hemskt att se sånt tycker jag. Håller mig undan. Jag, Micaela, Carro, Mikaela, och Johanna drog oss mot utgång vid halv två tiden och vidare till Grill House, där blev det lite mat. Fick skjuts hem av Niclas :) Det var snällt, tack :) /kram
image634image635

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback