Torsdag

Var riktigt riktigt segt att komma upp idag. För imorses vid 6 tiden körde jag pappa till jobbet och sen somnade jag opm igen, och då vard et extra segt att komma upp. Religion första lektionen och sen var det skridskor på gympan som gällde. Riktigt kul faktiskt :) Så fick åkt en stund. Sen var det till skolan igen.

Jag och Sara åkte och hämtade massa grejer till deras projekt som är idag. Rädda Barnen middag :) Så ja vi var lite överallt. Sen så åkte vi och åt på Stranna, Laxfjäril med potatis och apelsinhollandaise :) Pratade lite med Albin, Petra och Nathalie.
Är i skolan nu och ahr varit hemma en snabbis och så. För sanrt blir det köket och fixa maten och det. Och ikvbäll blir det srudentsittning på Lipz. Kommer nog bli riktigt kul tror jag :)
Men nu måste jag gå och byta om, kockkläder på :) /kram

 





Kommentarer
Postat av: Carro

cool du är med hjälm då ;) mohahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback