Torsdag

Somnade nog rätt snabbt igår. Ville ju faktiskt sett månförmörkelsen, men orkade inte hålla mig vaken :P
Vaknade vid 8 tiden och gick upp och gjorde mig iordning, Åkte iväg till jobbet vid fem över halv. Och var där redan kvart, i god tid och allt :) Började med grönsakerna och fixade det, sen efterrätten och sen rulla bestick. Sen var det fags för lunch. God mat som vanligt :) Sen var det att plocka tallrikar, kassan och ja det vanliga som hör till när man jobbar ;) Slutade vid halv 4 och då var det bara att sätta sig på cykeln i ösregent och cykla hemmåt. Regnet bara öste ner. Men det var bara att cykla hemmåt i regnet och se glad ut!! Har tagit det lugnt. Trött. Nu är farfar och Margit här och fikar. Vilken minut som helst ska jag så nu måste jag iväg. Sen kanske det blir Lipz med. Får se har beslutsångest :P /kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback