Torsdag

Religion första elktionen och efter det håltimma en stund. Fixade lite med det där semlegrejset och så. Sen var det dags för gympa. Och där var det "redskap" igen. Vi stog på hänedr, gjorde kullerbyttor och sånt, hehe verkligen så svårt, inte! Men eftersom att det va så längesen jag gjorde sånt så sträckte jag mig i fotlederna, det gjorde så ont en bra stund efter jag hade gjort rondat :P Slutade flör dagen efetr gympan, men gick iväg till maten och åt. Träffade Micaela och Emelie så gick med dem och kikade när dem grejade massa fina kort och sånt :) Drog mig hemmåt sen.  Blev ju tvungen att sätta igång med pluggandet iaf. Även fast jag drat mig för det en stund. Så ja fickallt gjort endel. Skönt det. Vid 6 hämtade jag upp Jennifer och Carro och vidare till träningen för ett medel/stationpass. Sen var det hemmåt och ja bestämde mig för Lipz efter många om och men. Hade beslutsångest ett tag hehe :P Vid kvart i tio körde pappa mig till Mikaela och där var även Johanna. Fick springa till bussen, men ändå får vi stå och vänta en stund haha :P Vidare till Lipz, och ja i början var det riktigt kul. Men a blev lite segt sen, va riktigt trött och ja inte kul helt enkelt. Fick skjuts hem av Erik vid 2 tiden. Tack :) Somnade nästan direkt när jag kom hem. var hur trött som helst. /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

haha undra om jennifer har kvar bilderna på oss :P!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback