Annandagpåsk!

Vi vaknade först vid 10 tiden men nej orka gå upp då :P Somnade om och vaknade igen vid 12 tiden. Åt lite frukost och så. Haha härligt frukost vid typ halv 1. Men men gott var det iaf :) Vid halv 2 åkte Carro hem till sig. Jag packade lite och så skulle ju till mammsen. Åkte ner till Patrik och vi spelade Guitar Hero och jag är bara så kass på det! Men men så är det. Vid 6 tiden hämtade jag upp Disa och Carro coh vidare till träningen för ett Schlagerpass. Och tur va det väll att vi kom så tidigt för 20 min innan passet skulle börja så var det fullt! Passet var hur kul som helst, bara massa schalgerlåtar från detta året :) Jättekul :D Sen var det hemmåt igen och fixa lite och så. Patrik kom förbi och vi kikade på Wallander och sen blev det läggdags. Somnade nog ganska snabbt. /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback