Fredag

Var ganska pigg imorses även fast jag inte kunde somna inatt. mamma snarkade hur högt och länge som helst. Och jag orkade verklkigen  inte gå in och säga till henne, så ja låg vaken en stund hehe :P

Började praktiken 8 imorses och idag har det gått bättre, lite roligare idag och fått göra mer saker. Fick även reda på det med praktiken om man hoppar av så blir det ingen Italien. Så jag får stanna där jag är nu. För Italien ska jag till :D Fick sluta vid 3 yiden för det fanns inte så mycket att göra. Så mamma kom och hämtade mig och vi åkte och handlade och sen hämtade vi hampus hos mormor och morfar.

Nu är jag hemma pratat med Carro en stund i tel och snart får jag väll göra mig iordnin. För Patrik kommer och hämtar mig sen så ska vi laga mat och kika¨någon film :) Mys. Så ja får väll börjar göra mig iordning. /kram

Kommentarer
Postat av: almawi

heeej
jag skulle bli så glad om
just du läste min blogg
pusssssss

2008-03-14 @ 17:32:55
Postat av: Carro

bra att du fick göra mer saker iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback