Fredag

Vaknar redan kvart över 8 och då är Patrik redan vaken. Han hade varit vaken en stund, och så väckte han inte mig :P Kikade lite på Tv och myste.  Men vid halv tolv tiden gick vi upp. Kikade massa gamla kort och så. Vid 1 tiden åkte han hemmåt. Då blev det duschen och sen hämtade jag upp Carro och vi åkte vidare till mig. Va här en studn sen hämtade vi upp Jennifer och vidare till Överby. Varit hos mig hela dagen idag, gjort lite allt möjligt. Kollade på film nyss. Irene Huss De krossade.. (kommer inte ihåg va den hette) Råkade somna en stund men de tjag såg var allt bra :)

Just nu sitter jag här i vardagsrummet och bloggar och pratar med chattar med Patrik, Jennifer ligger i soffan och sover, och Carro sitter i mitt rum vid datan och nördar sig haha. Måste hålla mig vaken en stund till för är taxi åt pappsen diag, han är ute med några kompisar. Så ska hämta honom sen när han ska hem :)

Kommentarer
Postat av: Carro

hehe som om inte du nerdar dig då din mes ;)! "EMPTY ROOOooM VS SE MIG RÖR MIG HÖR MIG SÅ KAN DE VAAAAAA!!" (8) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback