Helgen

Fredag: Var väldigt välsigt trött när jag vaknade på morgonen, orkade nästan inte ta mig upp ur sängen. hade jätteont i nacken, ryggen och fötterna. Kom iaf iväg till skolan där det var dags för tävlingsmatlagning igen. Så nu är jag och Jenny klara med alla våra rätter. Bra det :) Slutade vid kvart i ett men va kvar i skolan och fixade lite skolarbeten och så. Vid två kom Jenny som hade slutat Engelskan och vi gick vidare upp till Media och Micaela och fixade våra kort till koboken. Vid 3 tiden hämtade vi allt som vi skulle ha med till Semlegrejen och det va inte lite grejer, två papperskorgsgrejer på hjul, massa termosar, och massa annat, inte för smidigt att få hem det till mig haha :P Hämtade upp Micaela och sedan åkte jag, Jenny och Micaela ut till Överby. Fick köpt lite smått och gott :) Hämtade upp mamma och hennes kompisar och körde dem till Swania. Hämtade sedan upp Jenny och Micaela igen. Vi åkte vidare till MAXI och hadlade lite. Fixade iordning tacos sen :) Efter en stund kom även Emelie. Vi kikade Let's Dance och pratade. Emelie gick vid 11 tiden. Och så satte vi på Så ska det låta och kikade på det. Danny var ju med ;) Sen kikade vi någon film som va på TV och jag råkade visst somna,socialt haha,  men gjorde inget, för jag har redan sett den filmen ett par gånger. Hämtade upp mama och hennes kompisar vid 2 tiden, och körde Jenny och dem hem. Jag och mamma åkte vidar hemmåt. Och ja jag somnade väll vid 3 tiden.







Ja det var allt det här som skulle med hem, haha!

Lördag: Upp och hoppa tidigt. Jenny kom vid 8 och vi åkte vidare ner till stan förr att fixa med allt semlegrejs. Så det var hämta semlor, fixa kaffe, fixa med det nere på stan. Vid elva började allt. Sålde semlor och så var det semletävling och ja lite underhllning och så. Men det va inte så många som köpte. Så tillslut så delade vi ut semlorna gratis och då var det hur mcyket folk som helsts om ville ha. Vissa, kan jag få 4 semlor, kan jag få 5 osv. Men det vara bara bra, så vi blev av me dem. var hur kallt som helst, fötterna och händerna va som IS !!! Skulle trycka på knappen som låser upp bilen men fingret bara veck sig för det va så kallt. Vid halv tre tiden var jag hemma, hoppade i badet direkt, tinade upp mina små fossingar som frös så. Pratade i tel och så.

Vid 4 tiden hämtade jag upp
Carro coh vi åkte och handlade massa god frukt, kokosnötter dricka och sånt. Sen åkte jag hemmåt igen. Vid halv sju kom Carro, vi fixade bål, kokosnötter och lite sånt :) Sen vid halv 8 tiden kom även Disa. Gjorde oss iordning och så. Sen var förfesten igång :) Va hos mig en stund och sen kom även min granne Jesper och Richard. Men sen tyckte vi att lite "modernare" musik skulle vara bra så vi gick vidare in till Jesper. Så där va vi en stund.

Vid halv tolv körde mamma oss ner till stan. Mamma och Richards diskussion hundar, och vilken färg dem ska ha, dem är roliga dem :D Jag, Carro och Disa gick mot Sand, men sen ändrade vi oss så jag och Carro gick till Olearys istället och där var det jättelång kö, och fullt i garderoben men fick lämna jackorna på stranna istället så då fick vi komma in direkt perfekt det :) Orka diskussionen som blev i kön fr att vi fick komma in. Var riktigt kul. Mamma fick va taxi så hämtade upp mig, Carro, Cicci och Lars och deras kompis, så körde hem dem, och sen åkte vi tillbaka och hämtade Richard och Jesper igen. Pratade med mamma en stund, och la mig vid 4 tiden. Somnade direkt, var hur trött som helst.
Bilder kommer!!

Söndag: Vaknar några gånger men somnars snabbt om. Men sen vaknar jag av att mamma kommer in i rummet, nu får du faktiskt gå upp Elin, klockan är 2 :O !! Så ja fick allt dra mig upp ur sängen. Men det va riktigt gott att äntligen ha fått sova ut. Pluggade, städade, packade, åkte och handla med pappasen, middag och så. Gick bort tillp appa och lämnade massa saker, pluggade lie till. Och ja kikat "En anna del av köping"och" Wallander". Borde ha lagt mig för längesen!! Har försökt plugga med men har inte gått så bra, sitter här med papprena framför mig men har mest bara suttit och glott på dem. Men nu ska jag iaf lägga mig, kolla igenom det som är till proven imorgon. Och läsa nya nummret av Glamour. Men kommer nog slockna rätt snabbt. God natt!! /kram

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: visst är dom! mums =D

Postat av: Nilla

Tihi umgås du me Jeppe :-)

2008-03-03 @ 11:39:44
Postat av: elin

Svar: asså du läser mig blogg :P Hehe ibalnd hehe :P

2008-03-03 @ 17:29:32
URL: http://elliinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback