Italien nästa :D

Blir Italien i April med skolan. 3 "kockar" och 3 i serveingen. Det är en bartendertävling så dem i severingen är ju med i den tävlingen och så. Är på stranden i Italien. Och då ska vi kockar lagamat där och sånt :) Massa roliga grejer :) Ska bli riktigt kul :) Trodde aldrig jag skulle få åka, men det fick jag :) Blir jag, Jenny, Max som "kökselever" och Johanna, Jimmy och Stina som är med i bartendertävlingen :) Kommer nog blir riktigt kul :) Inte långt kvar heller. Måste börja tänka på vad som ska med i packningen ;) Måste fixa resväska, (den ska vara rosa :D) Sen pass och sånt, för mitt gick ut för ja vet inte hur längesen :P



image675

Kommentarer
Postat av: Ida

låter kul elin :D

Postat av: carro

Vad roligt :), Men jag förstår att det kommer kännas jobbigt för dig när jag inte är vid din sida.. jag menar kontakt 24h om dygnet :D! Fin design btw :).

2008-03-07 @ 23:14:46
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback