Lördag

Dags för ett jympa som vanligt på morgen, Bas/Puls. Sen var det snabba ryck hem och duscha och göra sig iordning. Skulle jobba vid halv tolv. Så vid tio över elva åkte jag hemifrån, pappa körde mig ner till jobbet. Fixa irodning sallad och duka, och lite andra grejer. Vid halv 1 kom alla gästerna. 60 pers eller nått. Och dem skulle ha maten på tallrik så det vara bara att börja bära ut allt. Sen var det rätt lugnt ett tag. Fika och sånt sen igen. Slutade vid 6 tiden.

Blev tacos och så. Sen åkte jag och Carro och fixade lite grejer och sedan vidare hem till Emelie där även Ida och Lovisa va. Det blev lite förfest och sedan drog vi oss mot bowlingen. Seplade i lag så jag, Ida och Lovisa mötte Emelie, Carro coh Sofia. Och hur dte gick, det tänker jag inte berätta. Så ni kan väll tänka er hur det gick. Jag spelade så kasst måste jag säga. Inga kommentarer!! Efter bowling var vi lite här och var. På Max en stund och pratade med Erik och hans kompisar. Sen vidare och tillslut hanmnade vi på Grillhouse. Och sen skulle vi gå så stog vi däruranför en stund. Och då komemr det en äcklig gubbe. Eller ja gubbe och gubbe. Han va läskig iaf. Följde efter oss vart vi än gick. Så vi hamnade på Grillhouse igen och han följde fortfarnmade efter oss. Max försökte få bort honom, men det gick inte så bra. Fick reda på hans namn iaf. han hetter tydligen John. Pappa kom och hämtade oss och körde dem andra hem. /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

jaa vad ska man säga vårat lag ägde sönder er mohaha! och jag vann sååååå :P. Viktig detalj ;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback