Lördag

Dagen började med ett träningspass, som vanligt Bas/Puls, så hämtade upp Carro och därefter vidare till Friskis. Efter träningen var det hemmåt coh görs sig iordning och så. Vid 1 tiden åkte jag och mamma till Överby kikad elite i affärer och sedan lämnade jag in min mobil som inte funkar. Och självklart har dem ingen lånemobil så jag och mamma åkte till mormor ochh morfar och skulle se om jag kunde låna mormors gamla, men den funkade inte :/ Så det blev inget med det. Vid 4 var det bowling Jag och Matthias mot mamma och Mikaela. Och ja jag och Matthias vann hela mot dem ochh Matthias hela alltet. Ochh jag kom faktiskt 2 :D Sen var det hemmåt igen.

Tog mig en prommenad ner till stan och mötte Ida och vi fortysatte prommenare en stund, men sen blevd et föör kallt! Mötte Jenfa ochh Carro coh sedan gick vi och handlade lite gott. Sedan vidare hem till Carro och melodifestivalen :D KRätt låt vann. jag hejade på Tvillingarna Vs Charlotte. T%villingarna är riktigt grymma dem ;) Rätt låt vann det tyckte vi faktiskt alla. Vid 1 tiden gick jag och Ida ner mot stan, mötte Patrik och pratade med honom en stund :) Sen kom mamma och hämtade mig och ida och vi körde henne hem. Råkade visst somna i soffan igen, men den är så bekväm :D /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback