Måndag

Ny skolvecka, nya tag, och massa prov. Klockan stog på kvart över sju. och jag var förvånansvärt pigg imorses när jag vaknade, upp och hoppa, pluggade lite religion och gjorde mig iordning. Vid 8 tiden kom Jenny. snabbt upp till mamma hämtade bilnyckeln. Hämtade teromasrna, skräpgrejset, och massa annat som skulle med till skolan som vi lånat till semlegrejset. Religionsprov halv nio. Och ja det gick väll bra hoppas jag. Sen en liten stund kvar tills dryckeslektionen började. Och där gick vi igenom alla dryvor och det som är tills provet på onsdag. Relgionslektion. har börjat med Kristendom nu, så fick kolla någon film idag med. Sen var det dags för lunch. För en gångs skull var det god mat. Gastronomi, prov igen. Gick igenom massa grejer. Slutade vid kvart i fyra.

Lämnade lite grejer sen
gick jag och Jenny ner mot stan. Skulle hämta vårat presentkort som vi skulle få för semlegrejen i lördags. men hon hade inte hunnit fixa det. Kikade runt en snabbis i stan. Jag cyklade hem vid 5 tiden. Försökte plugga lite och så. Vid kvart över 6 hämtade jag Carro, vidare till träningen, ett medelpass var det dags för.
Förbi jätten en sväng och köpte Timjan :P Släppte av Carro och vidare hemmåt. Fixade irodning mat. Quinoa, och timjankyckling, med tzatsiki och vitlöksbröd, det blv ritigt gott det. Yammi!! Har försökt pluggat lite med, kikat Cityakuten pch så. Men nu ska jag snart lägga mig. Sovmorgon imorgon. Får den imorgon istället för idag, skänt det :) Natti natti. /kram

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack =Dden gick helt ok, enligt mig ;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback