Onsdag

Vaknade redan vid halv 10 tiden, skönt det. Så gjorde mig iordning och kikade lite snabbt "Våra Bästa År" sen tog jag cykeln ner till stan.Lämnade tillbaka ett par byxor, och köpte ett par rosa pumps. Sen ett linne och en tröja, så lite fick jag allt med mig hem. Var hemma en stund och efter många om och men så hade jag bestämt mig för att inte gå till praktiken idag. Trivs inte riktigt, får inte göra direkt mycket och ja lite jobbiga tider med, eftersom det är praktik med, och så är det svårt att ta sig upp och ner dit. Det vet jag ju att tiderna är så i Restaurangbranschen,det är jag helöt förstående med. Det är klart man får göra det sen när man jobbar herregud jag har jobbat massa kvällar och det klagar jag inte på. Men jaja nog om det, det ska nog lösa sig.

Varit hos mormor och morfar
med mammsen och ätit middag, fikat och pratat. Jag mätte mig också, och jag är 163,5 :D Växt lite iaf. Åkte hem vid 6 tiden, och nu är jag hos pappa en sväng. Ska snart åka iväg och hämta Disa och Carro och sedan vidare till träningen medel 75 pass. Så nu får jag allt hoppa i träningskläderna /kram

Kommentarer
Postat av: Ida

uuh lång du har blivigt elin, du iaf längre än mig förr var vi ungefär i samma längd :D haha

Postat av: Ida

uuh lång du har blivigt elin, du iaf längre än mig förr var vi ungefär i samma längd :D haha

2008-03-12 @ 19:13:13
URL: http://wennerdahl.blogg.se
Postat av: Emelie

ojoj;) du är längre än mig!

2008-03-12 @ 19:33:35
URL: http://emeliieeg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback