Onsdag

Både jag och Patrik vaknar vid 4 tiden och ja va klockan redan så mycket? ja det va den, men vi sov vidare en och en halv timma innan det var dags för patrik att åka till jobbet. Stackarn. Följde honom till bilen, sen hoppade jag ner is ängen igen och sov. Gott det, för jag var hur trött som helst! Somnade om och vaknade igen vid 10 tiden. Mamam kom och hämtade Hampus och så. jag kikade "Våra Bästa År" seriöst, den serien har så spårat ur. Gjord emig irodng och så. Vid halv tolv tiden skulle jag gå till skolan coh sedan vidare till Jennifer. Men precis när jag kommer utanför dörren är det en lite isfläck som jag inte såg. Går rakt på den och ramlar och slår upp hela knät och leggingsen går sönder. Och jag upp fort som tusan, såg någon mig typ! Det var bara att gå upp och byrta byxor och plåstra om knät. Sen fortsatte jag promenade jag intekom så långt på. Till skolan hämtade svenska papper inför nationella. Sedan vidare till Jennifer och vi gick till stan coh kikade lite. Lämnade tillbaka en tröja och fick köpt mig nya leggings efetrsom ett par gick sönder idag då när ag ramlade. Smart! Köpte med mig en slalad och sedan gick vi hem till Jennifer igen. Kikade Våra bästa år sen så vilade jag en stund med, va så trött.

Vid halv 3 gick jag uppåt mot praktiken.
Det gick riktigt snabbt att gå dit. Och härligt väder va det med, underbart! Började vid 3 och ja det var bara att börja greja med lite grejer. Skalaty och skurit sjukt mycket palsternacka och morot idag. Va lite segt där ett tag för det va någon matskola i köket och dem skulle laga mat och så. Sen så va det lite mer skalande oich sånt. Fick sluta vid 21.20 skönt det. Pappa kom och hämtade mig och vio åkte vidare hemmåt. NU ivkäll har jag bara tagt det lugnt. Sjukt trött är jag med. Så det får bli sängen snart. Natti! /kram

Kommentarer
Postat av: Titti

Kolla in mitt senaste inlägg, riktigt söta grejer från Paul Frank! Man får en riktig sommarkänsla! :D

Postat av: Olivia

skulle aldrig orka gå upp redan vid 4

2008-03-20 @ 15:55:16
URL: http://daance.blogg.se
Postat av: Ida

ne stackars som rammlade:S

2008-03-20 @ 17:41:27
URL: http://wennerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback