Påskafton!

Vaknade först vid 9 tiden. Men råkade visst somna om. Och vaknar fem ihalv. Och skulle visst varit hos Carro tjugo över. Så ja jag fick skynda mig jättemycket. Råkade visst vara lite sen men vi han iaf till passet ändå :) Fick skippa avslappningen för Carros skulle iväg och jobba. Jag åkte hemmt gjorde mig iordning och så. Åkte ut en sväng till Överby och kikade lite. Sen åkte jag upp till stugan och där va pappa, Linda, Fillippa och Bobby.Jag och Linda gjorde irodning maten. Mums gott med påskmat. Matade lilla Fillippa och det gick bra :) Sen kom Mats, Marita, Pernilla och Daniel över och fikade. Vid 4 halv fem tiden åkte jag hemmåt. Hämtade upp Jenny och efter en stund kom även Carro.

Förfesten började här hos mig och det var sjukt kul :D Ner till stan och vidare till Olearys, inte för att det va jättemycket folk där, men det va skitkul ändå :) Patrik och hans kompisar kom sen :) Shottning på G haha!! Frammåt stängningsdags gick vi bort mot Grillhouse och där blev det lite nattmat. Jag cohh patrik följde gik Carros och Mikaelas väg en sväng sen gick vi vidare hemmåt. Patrik somnade direkt. Och aj efter en stund somnade allt jag med. /kram

image705

Kommentarer
Postat av: Carro

dags för bloggning nu elin lilla ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback