Påskdagen!

Vi vaknade vid 10 tiden. Låg kvar en bra stund kikade lite på TV och så. Sen gick vi upp och fixade lite mat gick ens väng till affären och handlade och så.Sne blev det middag. lax med potatis och sås, mums det :) Både jag och Patrik var hur trötta som helst så somnade igen, sov i typ 2 timmar eller nått, gott det. Sen tog vi oss en promenad till mormor och orfar coh lämnade Hampus. Sen hemmåt igen. Kikade One Tree Hill. Vid halv 8 kom Patriks syster och hämtade upp honom.

Och jag åkte vidare ner till Carro
för att hämta upp henne. Va hos henne en stund sen så åkte vi hem till mig igen. Gjorde oss iordning och så. Vid halv tio tiden åkte vi och hämtade upp Jenny. Sen hem till mig igen. Blev lite förfest och så. Tog bussen ner till stan vid 11 tiden. Och vidare till Lipz. Ingen kö alls, perfekt! Blev sjukt mycket folk därinne. Lika kul som gårdagaen :D Blev en sväng till grillhouse men påvägen dit så halkade jag. Och ja det va faktiskt en jättestor isfläck och jag gick ju naturligvis på den , smart! Patrik kom förbi med. Och snäll som han var så följde han Carro och mig en liten bit hem. Väl hemma hos mig blev det prat prat prat. Och jag råkade kanske visst somna med, vaknade emellanåt av att jag pratade i sömnen och att Carro undrar vad jag håller på med haha :P Mumlade något om Hjortmosseparken och jag vet inte allt va det va. Somnade runt 5 tiden. /kram

   


Kommentarer
Postat av: Carro

hah ja du var såå lost!!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback