Snabbsumering veckan Tisdag - Fredag!

Tisdag: Vi vaknar vid 10 tiden. Gick ut med Hampus en sväng och efter det gjorde vi frukost, och så :) Siba och kikade lite. Sen hem till Patrik en stund coh efter dte körde han mig them och sedan vidare till Mikaela där även Johanna och Carro va. Färgade Mikaelas hår och sen blev det snabba ryck till treäningen. han precis i tid till medel 75 passet. Patrik va så snäll och kom och hämtade oss, och körde hemmåt. Sen var det duschen snabbt, och göra lite mat. Sen vidare ner till Jennifet där även Carro och Petrus var. Vi kikade någon film. Var rätt bra, men jag råkade visst somna. Oj då! :P Sen blev det Singstar och Guitar Hero. Vid 1 åkte jag till  Patrik. Skulle bara vara där en stund men råkade visst somna och vaknade 4 :O Och mamma ska ha bilen till jobbet vid typ 5. Så det va tur Patrik vaknade. Så det var bara att åka hem och lämnha bilen och lägga sig.

Onsdag: Mötte upp Jenny i stan vid 12 tiden, vi gick vidare till Citrus eftersom vi hade fått presentkort där när vi gjorde det där semlegrejset på stan. Så då fick vi där, orka affären citrus! :O Jaja! Fick med mig 6 par sockar och örhängen iaf. Sen vidare till Rum 1 där vi också hade fått prensentkort. Sendan vidare till Stranna för lite mat i magen . Och mums var det. Pratade med Abin, Johanna och Eeva en stund. Sen gick vi vidare och kikade en stund i stan. Efter det hem till mig och försökte skriva lite på projektet rapporten. Men det gick ju inte gör bra :P
Jag åkte och hämtade upp Carro för det var dags för träning medel 75. Efter det hem igen ich duschade och fixade irodning mig och så. Vid 10 köärde mamma mig ner till Patrik och vi kikade på film. P2, hur läskig som heslt. Sne kikade vi även lite på Råttatouile och OC sen somnade jag hehe.

Torsdag: Jag vaknade vid tio tiden, men Patrik hade redan varit vaken en stund han. Vi gick upp och  det blev lite drukost och sedan hem till mig så jag gjorde mig irodning. Och efter det åkte vi ut till Överby igen. Patrik skulle hämta sina skor som han hade lämnat in, men dem hade inte kommit in än. Så det blev att vi kikade runt lite och så. Efter det en sväng till stan coh sedan hem till patrik. Mötte Ida vid 4 tiden cohvi mötte sedan carro en snabbis. Sen tog vi oss en lite promnead och sedan till Hemmakväll. Efter dte hem till mig och vidare upp till stugan. Va där en stund och så. Var ett tag sen jag var där. Så det är allt kul att åka upp ibland. Åkte hem till Jennnifer och var hos henne en stund. Sedan gick vi och mötte patrik coh vidare för att hyra film. Blev någon dansfilm. Hittade en kille som var redigt full han kunde inte ens stå på bena och hans kompisar hade övergett honom, så han var helt ensam. Så vi fick ringa polisen så dem kom coh hämtade honom så han kom hem ordentligt. Stackarn! Vidare till patriks Place och kikade film och så. Åkte hem vid 2 tiden. Somnade direkt

Fredag: Vaknade vid halv 11 tiden. och då vard et upp och hoppa, i tränngskläderna och prata i tel ett tag. Mötte Patrik och vi mötte sedan upp Jennifer och Carro. Och skulle ta oss till träningen. Carro och Jennifer cyklar i förväg. Men jag och patrik kommer inte så långt. Han skulle skjutsa mig och jag får panik för det typ bränner i baken, (däcket låg mot pakethållare) så i panik slänger jag mig av cykeln och landar med ansiktet mot asvalten typ glider fram och han inte direkt ta emot mit heller. Så Nu har jag skrapsår på hela kinden, hakan och över läppen. Just då gjorde det inte speciellt ont. Dte är typ nu efteråt. Patrik får panik stackarn. Fick gå till Jennifer och försöka få bort det värsta och så. Sedna gick vi hem till mig, låg bara i soffa ett bra tag, rokade inte direkt göra nått. Slog i huvudet med så hade ont i det :( Patrik åkte iväg en sävng och jag städadelite hemma sen satte jag på filmen "Underbara Älskade" riktigt bra film måste jag säga, har inte sett den förräns nu, men riktigt bra film. Somnade till och sov en stund. Sen kom mamma hon hade varit och handlat så hjälpte hamma att plocka in , gjorde iordning Vaniljpannacotta med bärsås. Efter en stund kom Patrik igen med en jättefin rosa ros och godis, sweet!! Jättesnällt! :) Efter en stund kom även Mikael as åjag och mamma fixade maten och dem andra satt och pratade en stund.Blev middga med efterrätt, yammi! Kikade Let's Dance och så. Och ja Mat Tinavann ju :D Sjöng lite Singstar och så. Synd att jag utklassa alla haha ;D Gick och la oss och spelade lite bilspel haha, men ja det gick ju inte gör bra. /kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Din stackare! Tråkigt att du ramlade, hoppas det blir bra snart:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback