Söndag-Måndag

Söndag: Gick upp runt 10 tiden tog det bara lugnt på morgonen, lyssnade på alla melodifestvallåtar om och om igen jag och mamma dansade ju så fint till Rongedal låten med haha :D Packade och lite så. Gick en sväng till pappa med lite grejer och så. Sedan blev det middag, lax och potatis och sås, mums det :) Mötte patrik och vi gick ut på en promenad. Mötte Johanna och Eeva så stog ochh pratade med dem ett tag sen helt plöstligt kommer Sara i bilen själv, vi trodde hon hade fått körkort, men nej så va det inte sen såg vi Övningskörningsskylten :P Vi gick vidare. Sedan upp till Patrik kikade film och så :) Solstorm, den va riktigt bra men lite knepig med. Pratade och lyssnade på musik :) Åkte hemmåt vid halv 1 tiden.

Måndag: Vaknar vid 4 att pappa säger till mig att kolla ut för det är snöstrom, jag kollar ut genom fönstret och det är det, hur mycket snö som heslt !! Fick verkligen en chock när jag kollade ut genom fönstret. Det var ju vårväder senast i söndags, knepigt! Ledig och det var riktgit skönt, var så trött. Så låg kvar och drog mig en bra stund. Åkte ut till Överby och kikade lite, skulle egentligen hämtat en lånemobil men nej det va stängt!! Fick köpt mig en kofta och ett naglack. Sen var det hemmåt tog det bara lugnt. Iskallt ute med!

Vid 6 tiden hämtade jag upp Disa och Carro och vi åkte vidare till träningen. Medelpass var det dags för. Dem gjorde några armövningar på gymmet, men jag var för lat, så jag läste Friskispressen undertiden, var hemma runt halv nio. Vid 9 kom patrik, vi kikade film Dirty Dancing och Idol :D Och båda två rpkade somna och vaknade vid 1 och stackrn skulle upp vid 5 tiden igen, så han åkte hemmåt. Och jag gick och la mig igen. /kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Elin, Elin, vem är denna Patrik jag läser om hela tiden:O:)?! Kraam!

2008-03-18 @ 23:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback