Söndag - Tisdag

Söndag: Ja dagen var rätt seg, vaknade vid 12 tiden. Men orkad einte riktigt gå upp direkt. Så låg kvar en bra stund. Men sen fick jag allt dra mig uppåt. Fixade iordning mat till mig och pappa. Lax fick det bli, yammi!! :)
Vid 3 tiden kom Jenny och vi skrev lite på rapporten. Det är ju inte lång tid kvar tills den ska in. Så den får allt bli klar snart. Hon åkte hem vid 5 tiden. Jag packade lite och så.Sen va pappa iäg och köpt pizza. Kikade "En annan del av köping" dem är ju bara för roliga :) Vid 9 tidne gick ajg bort till mammsen. Kikade på Wallander och A perfect man. Gick och la mig vid 11-12 tiden.

Måndag: Första dagen på praktiken, skulle jobba kväll. Så på dagen tog jag det bara lugnt. Vid 2 kom mormor, en aning för tifigt men a åkte sakta upp mot praktiken. Så ja det gick väll bra, emn lite segt att jobba kvällar. Men fick slita redan vid kvart i nio skönt det :) Så mamma kom coh hämtade mig och vi åkte vidare och köpte lite god kvällsmat :) Tog det bara lugnt.

Tisdag: Började redan vid 8 imorses. Så det var upp och hoppa vid 7. Och vid tjugo i 8 kom morfar och hämtade mig och körde mig till praktiken. Gick väll rba, men det är lite segt emellanåt, men ja det kanske blir bättre. Annhars så kanske det blir att jag byter praktikplats. Men får se på det. Mamma hämtade mig, sedan vidare hemmåt. Fick slänga i mig en macka innan jag åkte vidare för att hämta Carro och sedan vidare till träningen. Medel 75 pass. Ida och Jennifer åkte med hen sen också. Släppte av dem andra och jag coh Jennofer åkte till video och köpte lite godis :D Har precis kollat på Gossip Girl. Och nu ska jag åka hemmåt. Jobbar kväll imorgon. /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Segt att du jobbar kväll !!

Postat av: Tobias

svar: kanske blir så då =)

2008-03-12 @ 14:25:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Carro

bra att det blev träning i onsdags trots allt :)

2008-03-15 @ 17:43:59
URL: http://citruus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback