Tisdag

Hade ställt klockan på 7 så då var det bara att kliva upp och börja gör sig iordning. Var hur trött som helst men det gick. Kom till praktiken och aj det flöt på riktgt bra. Fick göra mycket små grejer och så. Slutade vid 4 tiden så pappa kom och hämtade mig och vi åkte vidare till Elgiganten och jag fick mig en lånemobil. Bättre än den jag hade innan iaf, T9 och allt ;) Haha. Sen var det snabba ryck hem och hoppa i träningskläderna hämtade upp Disa vid 5 tiden och vidare till friskis.

Dags för Medel 75 och ja det  va liite problem när vi skulle upp för backen. Inga vinterdäck så aj där stog vi mitt i backen Disa sitter och skrattar och jag vet inte vart jag ska ta vägen haha. Försökte köra uppåt men det gikck inte. Backade och försökte igen men nej. Bila bakom ochh en människa sokm kom och giock bara skrattade. Fick köra och vända och ha mig, och där sitter några ledare från friskis. Fick tag i en parkeing läääängst bort. Sen när det va dags att gå in på passet säger ledaren som har passet och hade sett min fina backning och försök till parkering och säger: Gick det bra att parkera. Och jag bara: Aa då hehe och skrattar haha :P

Jennifer åkte med efter träningen.
Och hon skulle köpa lite godis så ja först ÖB och sen släppte vi av Disa och åkte sedan vidare till Coop. Och efter det släppte jag av Jennifer och jag åkte vidare hemmåt. Duschade och åt kvällsmat. Vid 9 tiden kom Patrik :) Vi kikade på "Miss Secret Agent" och mys. Riktigt bra film. Somnade och båda vaknar vid 4 och Patrik skulle gentligen åkte hem, men eftersom vi båda hade somnat så blev det inte så. Åkte härifrån direkt till jobbet :) /kram

Kommentarer
Postat av: Patrik K

Mysig kväll;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback