Torsdag

Var uppe i rätt god tid imorses tyckte jag, men lyckades komma 10 min sent :/ Men jag skyllde på att jag inte hittade mina nycklar :P Gjorde läxförhör, det var typ 2 pers i klassen som hade gjort läxan. Men vi har haft endel nu bara på några dagar så man glömmer lätt. Fick iaf tillbaka provet och jag klarade det :D Håltimma en stund. Sen gympa där vi hoppade plint :) Weeehoo! Kul. Lite styrketräning med. Jag coh Jenny gick och åt i restaurangen i skolan, och ja det var väll gott, men a lite får man allt klaga ändå :P Skulle egentligen ha skrivit lite projekt men blev aldrig så. Gick hemmåt, lagade lite god mat, quinoa med kyckling igen, är ju såå gott :)

Cyklade ner till stan och bytte ett par byxor,
köpte linne och nagelack. Riktigt skönt väder va det ute med, solen lyyste och det var någorlunda varmt iaf :) Skönt det. Hemmåt igen och grejade lite. Vid 6 åkte jag iväg till träningen. Mötte Malin där och vi gick på Medel/station coh sen fick hon för sig att vi skulle på danspasset med. Så ja det blev det. Och gud va vi skratta, hela passet typ. Man ska ju shaka och vika på allt ma har, och det är jag inte bästa på så att säga haha, men kul var det iaf :P
Grejat lite med header nu, men det blev inte som jag hade tänkt mig. Men det får vara som det är u ett litet tag iaf.

Nu ska jag hoppa ner i min sköna säng och läsa någon tidning. Kommer nog somna rätt snabbt, för nu känner jag att ögonlocken är väldigt tunga. Så god natt! /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback