Torsdag

Igår hade jag grymt svårt att sova, låg och vände och vred på mig ett bra tag. Och när jag väl hade somnat så ringer någon på hemtelfonen. har ingen aning vem, men märker att mamma rusar och och ska ta det. Sen somnar jag om igen. 

Vaknar vid halv tio, tio. Går upp och bara tar det lugnt, gör mig iordning lyssnar på musik och så. Gick till skolan och mötte Carro vid 12 tiden. Gick och åt lite.
Sen skulle
min diskussion börja med lärarna om min praktikplats. försökte förklara för dem att jag inte trvides och så. Och att jag inte lär mig nått. Men då fick jag som svar, det är bara att gå dit imorgon och ett hånflin typ, och sånt är livet. Så jävla förbannad blev jag. Man varken säger och gör så. Dålig stil tycker jag. Jag fick ju sjlvklart utbrott och ja började naturligvis gråta som jag gör när jag blir förbannad och bara gick där ifrån. Pratade med min mentor och ja fick byta plats och så, men skulle själv ringa och det. Men sen kom det till de, Italien. Dem ´har fått för sig att om man avbryter en praktikplats och inte är där, så tycker dem inte att man ska få pka iväg. Jag tycker det är sjukt dåligt. Varför blanda in Italienresan i praktiken!! Det är inte bara mig det handlar om för det är fler som inte trivs på sin praktikplats och har hoppat av. vad allt ska vara krongligt, Det skulle ju vara bra om lärarna kunde förstå en med, att man inte trvis så gör man inte, det är ju inte direkt något man bestämmer, att nu vill jag inte trvias här. Seriöst!! Nog om det, får se imorgon hur det blir. Jag komme rju inte att skippa Italienresan för att jag ska byta praktikplats för då får jag va där jag är nu och försöka stå ut. Aldrig att jag hoppar Italien resan!!!

Ikväll blir det iaf träning station/medel och sen kanske danspasset med :D Är så förbannad nu vet inte vart jag ska ta vägen. Det här inlägget blev ju så roligt, men kände att jag behövde skriva av mig lilte. /kram


Kommentarer
Postat av: Carro

jadu lilla elin! nu kan man se det som att du har något att se fram emot iaf. Italien alltså.. Inte för att jag tycker att allt har gått rätt till men iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback