Torsdag

Praktik som vanligt och ja det gick riktigt snabbt igår. Det fanns mycket att göra så a då har man att göra hela tiden. Ppapa hämtade upp mig vid gransäter och vi åkte sedan till Elgiganten och fixade en ny lånemobil till mig eftersom en andra inte funkade, många hade skickat sms och jag hade inte ens fått dem det gick heller inte att skicka heller ringa. Konstigt och störande, så vi lämnade tillbaka skiten! Fick en ny och aj den funkar allt bra den. Åkte hemmåt för jag va så otroligt trött, kändes som jag skulle somna. Vid 6 tiden hämtade jag upp Carro och vidare till träningen för medel/station. Blev pigg efter träningen tur det. Vidare till Carro och satt i bilen en bra stund och pratade, det va ju så längesen vi pratade haha not :P Tjötade på som vanligt!

Sen var det hemmåt, duschade och så. Gick in till grannarna en stund och sen kom Patrik. Han hade med sig goda semlor, och så fick jag ett jättefint påskägg med en rosa rosett,  med massa godis och tröja och shorts. Så gulligt av honom, tack så jättemycket :) Så sweet! Vi gick och hyrde en film Flood hette den, och den va så kass. Så det blev inte mycket tittande. Massa prat och mys. /kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart man måste tjöta, mycke att ta igen menar ja :P!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback